میکروسکوپ kern آلمان تحقیقاتی

بنام خدا

میکروسکوپ KERN سری OBN 13 :


میکروسکوپ چیست؟میکروسکوپ تحقیقاتی چیست؟
میکروسکوپ نوری که به آن میکروسکوپ اپتیکال نیز می گویند ، نوعی از میکروسکوپ است که معمولاً از نور مرئی و سیستمی از لنزها برای تولید تصاویر بزرگنمایی از اشیاء کوچک استفاده می کند. میکروسکوپ های نوری قدیمی ترین طراحی میکروسکوپ هستند و احتمالاً به شکل ترکیب فعلی آنها در قرن 17th اختراع شده اند. میکروسکوپ های نوری پایه می توانند بسیار ساده باشند ، اگرچه بسیاری از طرح های پیچیده با هدف بهبود وضوح و کنتراست نمونه هستند.





میکروسکوپ وسیله ای است که به طور معمول از دوعدد لنز چشمی یک قسمت هد که محل قرارگیری تعدادی منشور مخصوص بوده ودر ادامه تعدادی لنز شیئی ویک صفحه محل قرارگیری نمونه که صفحه مکانیکی یا مکانیکال استیج نامیده می شود و در زیر آن کندانسور و منبع نوری قرار می گیرند که باعث افزایش کیفیت بزرگنمایی نمونه مورد مشاهده تا ۱۰۰۰برابر می شود.




واما میکروسکوپ های تحقیقاتی و RESEARCH عموماً دارای سیستم infinity یا اینفینیتی هستند که تصویر در این نوع میکروسکوپ ها در بی نهایت تنظیم می شوند. در این نوع از میکروسکوپ بین لنز و نمونه لوله مخصوصی برای تشکیل یک تصویر حد واسط قرار می گیرد. که در داخل آن یک لنز مخصوص اضافه تر از حالت معمول قرار می گیرد.



میکروسکوپ kern مورد بحث قابلیت اتصال به انواع دوربین از طریق هد سوم خود را دارد که با قطعه رابط ویژه ای دوربین های دیجیتالی تعریف شده با استاندارد های این میکروسکوپ بر روی آن قرار می گیرند و این نوع از دوربین ها با توجه به داشتن نرم افزار های مناسب آنالیز تصویر و باتوجه به کیفیت بالای دستگاه مزبور امکانات گسترده ای را در اختیار کاربران حرفه ای قرار می دهد.



میکروسکوپ kern فوق قابلیت استفاده از قطعات جانبی متعددی مانند: لنزهای واید 10 برابر - لنز مدرج 10 برابر واید فیلد- لنزهای 16 برابر با قطر 16 میلی متر- آبجکتیو اینفینیتی پلن 4 برابر و 10 برابر و انواع آبجکتیو e plan



و در این نوع از میکروسکوپ ها سیستم نوری کوهلر و کندانسور آبه یا ABBE و عدسی های شیئ plan و چشمی های واید و سیستم منشور های با کیفیت بسیار بالا وجود دارند که باعث ایجاد تصاویر با کیفیت بالا و عالی در میکروسکوپ های تحقیقاتی می شود.



میکروسکوپ KERN مدل obn132 ساخت شرکت کرن آلمان از نوع میکروسکوپ های تحقیقاتی نوری می باشد که دارای مشخصات زیر می باشد:


-هد سه چشمی جهت انتقال تصویر میکروسکوپ به دوربین با کیفیت بالا

-دارای پنج لنز شیئ در سایزهای ۴ و ۱۰ و ۲۰و ۴۰ و ۱۰۰ از نوع تمام plan با کیفیت بسیار بالا
-دارای سیستم اپتیک اینفینیتی و دارای سیستم نوری کوهلر

-دارای کندانسور abbe با na.1,25

-دارای منبع نور ال ایی دی با پنجاه هزار ساعت طول عمر



میکروسکوپ KERN مزبور در صنایع ذیل قابل استفاده می باشد:

خون شناسی ، اورولوژی ، زنان و زایمان ، پوست ، پاتولوژی ، میکروبیولوژی و انگل شناسی ، ایمونولوژی ، انکولوژی ، آنتولوژی ، جوندگان ، فاضلاب ، تجزیه و تحلیل آب ، نوشیدنی و....

میکروسکوپ kern مناسب برای نمونه های شفاف ، نازک ، با کنتراست کم ، (به عنوان مثال سلول های زنده پستانداران ، باکتری ها ، بافت ها - اجزای سلول ها و...)



میکروسکوپ kern سری OBN به دلیل قطعات بی نظیر و کیفیت بالای ساخت و طراحی ارگونومیک آن از دیگر مدل ها متمایز بوده و دامنه اجزای مدولار آن به صورتی است که سری OBN را می توان بصورت جداگانه برای کاربران حرفه ای تنظیم کرد و بعنوان دستگاههای دیگر مثل فلورسنت- دارک فیلد و فازکنتراست و پلاریزان و... استفاده کرد.




- میکروسکوپ kern فوق دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

ساخت کمپانی kern آلمان

تجهیزات آزمایشگاهی
Click to rate this post!
[Total: 10 Average: 5]